Aydın (Didim Altinkum Polis Kampi) telefon, adres ve iletisim bilgileri



Aydın Didim Polis Moral Eğitim Merkezi (Didim Altınkum Polis Kampı) denize sıfır konumuyla hizmet vermektedir.

Aydın Didim Polis kampında bizzat konakladım arkadaşlar, bu sebeple kendi düşüncelerimi de eklemek istiyorum.

Sanırım Didim Polis Kampında ilk konaklamam 2015 yılıydı, Son konaklama tarihim ise 2022 yılı Ekim ayı başlarındaydı, yani son durumu hakkında bilgi sahibiyim. gözlemlerimi size anlatmak istiyorum..

Bir kere Didim Şehir olarak çok güzel, bence Aydın'ın en güzel ilçesidir.

Aydın Didim Polis Kampındaki Odalar Nasıl ?

Aydın Didim Polis Kampı ise yerleşke olarak çok büyük bir alan içerisinde, kalacağınız binalar farklılık gösterse de benzer nitelikte, ben sahilde bulunan V konaklarda kalmıştım, bunlar tek katlı hemen sahil kenarında villa tarzında, villa içerisi 1+1 şeklinde konumlandırılmış, balkonunda masa ve sandalye takımı olan, bir odada çift kişilik yatak, diğer bölümde ise iki ayrı tek kişilik yataktan oluşmakta, lcd tv, banyo ve tuvaletten oluşan 2 yetişkin 2 çocuklu aileler için ideal konaklama hizmeti sunmaktalar.

Aydın Didim Polis Kampı Denizi Nasıl ?

Didim Polis Kampındaki deniz suyu tek kelimeyle mükemmel arkadaşlar, su yosunsuz, berrak, zaten turist taşıyan teknelerde bu koyların biraz ilerisinde demir atarak turistlerin bu koylarda yüzmesini sağlıyorlar.

Didim Polis Kampında 7 ayrı koy vardır, koyların hepsinde yüzmenizi tavsiye ediyorum, bizim bu koylar arasında en çok beğendiğimiz ise 5. koy ve 7. koyu beğendik, çünkü ailemle birlikte gitmiştim.

Aydın Didim Polis Kampı 5. koy girerken önce kayalık gibi görünüyor, ancak 4-5 metre kadar ilerledikten sonra tamamen ince kumdan oluşan sığ bir plajı var, çocuklar ve yüzme bilmeyenler için ideal yani, 15-20 metre kadar gitmenize rağmen deniz suyu boyunuza ancak geliyor...

Didim Polis Kampı 5. Koyda soyunma kabinleri, duş ve tuvalet mevcut, ancak öyle lüks otellerdeki gibi ortam beklemeyin, burası neticede resmi bir kurum biraz bakımsız olabilir, zaten fiyatı da ona göre, bence fiyat olarak otellerle kıyaslanmayacak kadar ucuz...

Didim Polis Kampı 7. Koyda soyunma kabinleri, duş ve tuvalet var; ayrıca buraya yeni yapılmakta olan havuz ve aqua park mevcut, sanırım 2023 sezonuna ancak yetişir, yine burada bulunan kafede sabah kahvaltınızı yapmanızı tavsiye ediyorum, Didim Polis Kampında milyonluk manzara eşliğinde kahvaltınızı yapmanızı tavsiye ediyorum,

Yine Aydın Didim Polis Kampı 7. koyunda da deniz mükemmel plaj ince kum ve sığ yani çocuklarınızla birlikte gönül rahatlığıyla denize girebilirsiniz.

Aydın Didim Polis Kampında Kahvaltı Yemekler Nasıl ?

Aydın Didim Polis Kampında yemekler tabldot usulü verilmekte arkadaşlar, yani sabah kahvaltısı, öğle yemeği ve akşam yemeği tabldot şeklinde ancak yemekler lezzetli, ev yemeği şeklinde rahatlıkla tüketebilirsiniz.

Tabldot şeklindeki yemeklerden hoşlanmadıysanız, içerisinde lahmacun, pide vs yaptırabileceğiniz ayrı bir ücret karşılığı hizmet veren fırını mevcut yada hamburger tarzı şeyler seviyorsanız, denize sıfır konumundaki kafeteryada hamburgerinizi veya fast food tarzı yiyeceklerinizi alabilirsiniz.

Aydın Didim Polis Kampında fiyatlar son derece makul arkadaşlar, hatırladığım kadarıyla hamburger 20 TL idi, çay 3,5 TL, Türk kahvesi 10 TL gibi son derece makul fiyatları var.

Yine kamp içerisinde basit ihtiyaçlarınızı karşılayacak marketi de mevcuttur.


Aydın Didim Polis Moral Eğitim Merkezi (Didim Altınkum Polis Kampı)Aydın Emniyet Müdürlüğü emrinde faaliyet göstermektedir. 

Aydın Didim Polis Moral Eğitim Merkezi (Didim Polis Kampı)nde odalar villa şeklinde planlanmış olup, villanızdan yürüme mesafesinde sahile ve plajlara rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

Odalarda mini buzdolabı, led tv.  Merkezi ısıtma, 24 saat sıcak su, balkon ve kablosuz internet erişimi bulunmaktadır.

Günlük temizliği yapılan rahat ve ferah odalarıyla hizmet vermektedir.

Aydın İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı Aydın Didim Altınkum Polis Moral Eğitim Merkezi (Didim Polis Kampı) restoran salonunda, yazlık açık alanında arzu edildiğinde sünnet nişan, düğün, balo, tören vb. etkinlikler gerçekleştirilmektedir. 

Aydın Didim Polis Moral Eğitim Merkezi (Didim Polis Kampı) Sosyal Tesisinde misafirlere kaliteden ödün vermeden güler yüzlü servis anlayışıyla hizmet verilmektedir.  

Aydın Didim Polis Moral Eğitim Merkezi (Didim Polis Kampı) Yemek Saatleri : 

Kahvaltı saati            : 08:00-10:00 arası,

Öğle Yemeği Saati    : 12.00-13:30 arası,

Akşam Yemeği Saati : 18:00-21:00 arası  

Emniyet Teşkilatı Mensuplarına sağlıklı ve formda bir hayat sürdürme konusunda spor salonu ile hizmet vermektedir.  

Aydın Didim Polis Moral Eğitim Merkezi (Didim Polis Kampı) Erkek Kuaförü mesleğinde uzman personeli ile bay misafirlere saç sakal kesimi hizmeti vermektedir. 

Aydın Didim Polis Moral Eğitim Merkezi (Didim Polis Kampı) Bayan Kuaförü  çalışkan personeli ile bayan misafirlerine saç bakımı, saç boyama, cilt bakımı, epilasyon, makyaj, manikür, pedikür hizmetleri vermektedir. 



Aydın Didim Polis Moral Eğitim Merkezi (Didim Altınkum Polis Kampı) Telefon ve Adres Bilgileri



Aydın Didim Polis Moral Eğitim Merkezi (Didim Polis Kampı) Adres 

Altınkum Mahallesi, İnönü Blv. No:1 Didim/Aydın

Aydın Didim Polis Moral Eğitim Merkezi (Didim Polis Kampı) Telefon : 0 (256) 835 34 77

Aydın Didim Polis Moral Eğitim Merkezi (Didim Polis Kampı) Cep Telefonu: 0 (505) 318 09 49

Aydın Didim Polis Moral Eğitim Merkezi (Didim Polis Kampı) Faks 

Aydın Didim Polis Moral Eğitim Merkezi (Didim Polis Kampı) E-Posta: didimpmem@egm.gov.tr

Aydın Didim Polis Moral Eğitim Merkezi (Didim Polis Kampı) Kamp Başvurusu ve Konaklama Bilgileri İçin Resepsiyon İletişim Numaraları

Telefon: 0 (256) 502 7107 - 0 (256) 502 7108 - 0 (256) 835 37 54 - 0 (505) 318 09 48

Fax: 0 (256) 835 34 78

E-Posta didimpmemkonaklama@egm.gov.tr












                  Burası bahsettiğim 5. koy 








Burası bahsettiğim 7. koy 
 








Aydın Didim Polis Kampı Nerede? Nasıl Gidilir?

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.